6 Ekim 2019 Pazar

Aliexpress yada diğer çin menşeli sitelerden alışveriş yapan arkadaşlar iyi dinleyin.


Eğer ürününüz YANWEN ile gönderilmişse takibini Türkiye tarafında yapmanız bayağı sıkıntılı.



Çünkü sitede verilen takip numarasını PTT Kargo Takip sayfası hatalı olarak bildiriyor. Sorunu çüzümü ise şöyle:


1. Önce Aliexpress'den takip kodunu alalım.



2. Sonra Yanwen sitesine gidiyoruz.


http://track.yw56.com.cn/en-US/



3. Yanwen size ikinci bir takip numarası verecek. Onu kopyalayıp PTT sitesine gidiyoruz.


http://gonderitakip.ptt.gov.tr/



Buyun gönderinin durumu net bir şekilde çıkacak, Kolay gelsin.


73 yorum:

  1. Hocam kolay gelsin bu takip kargo ülkeye giriş yaptıktan sonra da geçerli mi yoksa yalnızca Türkiye'ye gelene kadar mı takip edebiliyoruz ?

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'ye giriş yaptıktan sonrasını görebiliyorsunuz. Zaten önemli olanda bu safha. Gümrüğe takildimi gectimi? Görebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hocam yeni numarayi ptt girdim. PTT
      14.09.2017 musteriden alindi.
      18.09.2017 yurt disi gonderim yaziyor. Bu gun 22.09.20017 bu kargo daha yoldami yoksa istanbuldami? Tesekkurler

      Sil
    3. Hocam gümrüğe takılırsa ne oluyor kargoyu alamıyoruz mu

      Sil
    4. Ama barkod numarası hatalı deyip duruyor

      Sil
    5. Ben manisadaym ama paket istanbulda görünüyo nasl oluyo? Yardimci olursanız sevinirim

      Sil
    6. 2 ürünüm 2 aydan aşkın oldu hâlâ elime ulaşmadı oysa urun teslim edildi dior ben herhangibi birşey teslim almadım.

      Sil
  3. hocam bana UR ile başlayan YP ile biten bir takip kodu vermişler.şimdi ben bu kodla TR içi takip yapabilecek miyim PTT'nin sitesinden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu koddan aldım. Daha yeni sipariş verdim. Hızlı geldi mi? Takip var mıydı? Yardımcı olur musunuz?

      Sil
  4. Dene bakalım. Ne diyecek PTT sitesi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu kargoya bir bakabilir isiniz? LP00124416574662 (BEN bakamadım)

      Sil
  5. Banada UR ile baslayip yP ile biten takip no verdi satici bugun

    YanıtlaSil
  6. Banada UR ile baslayip yP ile biten takip no verdi satici bugun

    YanıtlaSil
  7. Ur yp geceniz takip geliyor ancak ptt de Kargoyu zor buluyorlar onlara bilmiyor

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hocam ben aliexpresten ekran kartı aldım AliExpress Standard Shipping
    kargosu ile geliyordu UR ile başlayıp YP ile bitiyor sizin dediğiniz gibi yaptım pttkargo da takip edebilmek için yalnız dediğiniz numara ptt kargo takipte geçersiz diye yazdı bende yanındaki harfle başlıyanı yazdım ürün hakkında bilgi yoktu ama en altta şu tarihte malezyaya sevk edildi yazıyordu ama ürün bana çinden geliyodu 17track takip etme sitesinde de çin yazıyodu

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Usta kaç günde gelir ben daha once baska firmayla urunumu alicaktim 2 ay oldu gelmedi satici sonra bu firmayla telrar gönderdi bugün

      Sil
  11. Ustat benimkide 2 ay oldu yanwen kargoyla yolladılar takıpsız türkiyede nasıl takıp edebilirim sizin dediniz sekilde yaptım o numarayı kopyalayıp ptt yapıstırdım barkod hatalı dıyor

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar YANWEN kargo ile 13.11.2017 cinden ayrildigi guzukuyor.3 aya yaklasti gelmedi PTT Takip no 8001532408991 nerede oldugunu bilmiyoruz.10 gune kadar gelmezse iade anlasmasi yapacagim.Acaba gelirmi.Tesekkurler

    YanıtlaSil
  13. Yanwen sitesinde dediğiniz kod 2 hane fazla pttden takip edemiyorum o yüzden. ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip no nedir?
      Soyleyin ben bakayim

      Sil
    2. Merhaba ben anlamiyorum siparis vermisim siparislerim apartmanin onune atilip gidiyolar komsular gorunce getiriyolar belkide 1 coku kayb olmus nasil bisey bu anlamadim gitdi bidaha siparis vermem bu firmadan son!!!

      Sil
  14. YA KARDEŞİM BEN DE GİRDİM BAŞINDA SB Lİ GÖNDERİ TAKİP NUMARASI AMA PTT KARGODA ÇIKMADI BARKOD HATASI DİYOR 2 ÜRÜN SİPARİŞİ VERMİŞTİM 1 TANESİ GELDİ DİĞERİ GELMEDİ PTT KARGODADA YOK

    YanıtlaSil
  15. Merhaba yanwen takip numaram : LP00100863828906. Ptt den takip edemiyorum. Yardim eder misiniz?

    YanıtlaSil
  16. Bendede aynı bende sorgulayamiyorum

    YanıtlaSil
  17. LP00096724994911 Şu numaraya da bakabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kargonuz geldi mi acaba

      Sil
    2. Kargoyu atıp gitmişler apartmana ve açılmıştı ele teslim bile etmiyorlar artık başkası bile alsa ruhumuz duymaz ben tesafen apartmanda açılmış vaziyette buldum halada gelcek var ama umudum yok

      Sil
  18. LP00104190827317 ve LP00101093745897 numaralarına bakabilir misiniz yeni verilen numara 12 haneli ptt için 13 hane olması lazım

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. hocam yanwen economic air mail kargo takibi yapmanız için bir tane track sitesine giriş yapın. satıcının vermiş olduğu yanwen kargo takip kodu ile ürün takibinizi rahatlıkla yapabilirsiniz. ayrıca ürün türkiye'ye geldikten sonra ptt sitesinden kargo takibi yapmanız gereklidir. yanwen economic air mail kargo takibi ile ilgili
    https://aliexpressturkce.com/yanwen-economic-air-mail-kargo-takip/ bu sitede daha detaylı anlatıma ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Yanliş ürüngönderilmiştir bana nasil gö sericem ben bu ürünü ekrandan iade talebinde bulundum ama ptt getirdi ürünü de tekrar ptt ye mi vericem lutfen cevap verin bana

    YanıtlaSil
  23. Merhaba benim kargomun nerede olduğuna bakarmısınız UB172208538YP

    YanıtlaSil
  24. Bende sipariş verdim ama takip numarasıyla bakamıyorum

    YanıtlaSil
  25. Gümrükten geçip geçmediğini nasıl anlıyoruz

    YanıtlaSil
  26. UB577645522YP
    Cem yay abi benim kargo turkiyeye giris yapmis olarak gozukuyor ama ptt den falan takip edemiyorum. Sana zahmet bi baksan benim kargoya

    YanıtlaSil
  27. Benim kodum LP00114568138018 ama kesinlikle takip yolu bulamıyorum.2dir aynı urunu talep ettim umarım bu sefer ulasır kontrol edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  28. Merhaba. Sanırım bir çözüm yolu var.
    http://global.cainiao.com/?spm=a3708.7860688.0.0.a4bc3b18jaq9IX&lang=en
    Siteye girin ortadaki bölüme takip numaranızı yazın ve "Track" butonuna basın. Yeni açılacak sayfanın sol üst köşesinde kırmızı ile sizin girdiğiniz kod ve yanında parantez içinde PTT'den arama yapabileceğiniz kod görünüyor. Büyük ihtimalle bu şekilde takip edebilirsiniz.



    YanıtlaSil
  29. Merhaba. Cem Yay bey kargo takip numaram:AB775316277YN bakabilir misiniz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. yanwen takip edilemez arkdasın payasdıgı sistem calismiyor

    YanıtlaSil
  32. ustam bütün denilenleri yaptım ama ptt kargo takipte çıkanlar sadece barkod numarası var geri kalan tarihler filan hiç bişe yazmıyo hepsinde 00.00.00 gibi tarihler ve bilgiler yazıyor

    YanıtlaSil
  33. 6o gün oldu 5 üründen üçü geldi iki ürün hala gelecek mesajlarda teslim edildi kaydı var ürünleri teslim alamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta en güzeli PTT'ye gidip sordurman. Kargon sağda solda sürtüyo olabilir.

      Sil
  34. LP00125004305686 buna bakabilir misiniz ben bir türlü bulamadım UH688391795GE çevirince böyle bir barkod çıkıyor ama PTT ye girince bilgi gözükmüyor aradım onlarda hatalı barkod dedi lütfen bir yardımcı olabilir misiniz ve ayrıca başka bir kargonun barkodu da var takipli kargo gibi ama takip edemiyorum (UN758306116CN) şimdi den teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. UH688391795GE kargonun kodu dogrudur hocam. Paket Türkiyeye girmiş. Kargo bilgilerinin eksik olması PTT nin dandik hizmeti.

    YanıtlaSil
  36. En son vergi olayından sonra teslim süreleri uzadı arkadaşlar bilginize.
    Önceden 15 günde elime ulaşan sipariş bu sefer 2,5 ayda zor geldi.
    Haberiniz olsun.

    YanıtlaSil
  37. PR050624825YP YAWEN TAKİP NO
    RH117788735TR PTT TAKİP NO
    PTT kargoyu aradım barkot yanlış diyorlar nasıl bir yol izlemeliyim. Bana yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  38. Selamun aleyküm öncelikle ben kolye siparişi vermiştim ancak ptt ye girdim kodu yazdım ancak hiç birşey gözükmüyor boş ama türkiyede diyor nerden bulucam ya yardım edin teşekürler.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Kargomu sorgulattıgımda parantez icerisinde bir takip no cıkmıyor Sadece UY ile başlayıp AZ ile biten bir kargo takip numarası yazıyor detaylı baktıgımda ise Azerbaycanda değiştigini gördüm Kargom Türkiyeye Girmiş Gözüküyor 2 haftadan fazla süre önce bilgili biri bi bakabilirse sevinirim. Tracking number : S00000098473441 Sonra Değiştirilen kargo takip numaram ise UY118987445AZ Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  40. çok yararlı oldu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  41. Senin dedigin gibi takip nosunu yanwende donusturdum ama hala ptt sitesinde hatali batkod diyor eksik baska biseylerde var ptt takip nosu ur ile bitiyor diye biliyorum

    YanıtlaSil
  42. Merhaba, UF389782471YP Satıcının girdiği Kargo no bu, ama yanwende tekrar ptt kodu görebilmek için girdiğimde UF389782471YP-WWETA0001197459YQ bu iki kod yanyana. İkisiyle de ptt kargo takipten kontrol yapamıyorum. Satıcıya yazdım UF İle başlayandan başka kod vermiyor.. destek olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bende de var.

      Sil
    2. Kardeşim az önce öğrendim, Weworldexpress yoluyla kargoları gönderiyorlar. Weworldexpress de aracı olarak Araskargoyu kullanıyor. Ve bu Araskargo dallamaları da adresinizde sizi bulamazsa, telefonla arama zahmetine bile girmeden (gerekçeleri de kargoların adres ihbarlı olmasıymış) weworldexpress'e geri gönderiyorlar. Kargonun takibini WWETA... yla başlayan takip numaranla şu siteden yapabilirsin: https://www.weworldexpress.com/wwe/track

      Sil
    3. Hocam bende de ayni durum söz konusu bu dediginiz weworldexpress sitesinde TR ici hareketleri takip etmek mumkun mu acaba? Yani aras subesine ulasti dagitima cikti vb gibi

      Sil
  43. Arkadaşlar, aras kargo ile geldi siparişim bugün. Şok oldum ne alaka aras kargo 🤦🏼‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam TR içi takibi weworldexpress sitesinden mi yaptınız benim durum da sizle aynı.. Yani bu weworldexpress sitesinden aras subesine ulastigini veya kuryeye verildigini gorebiliyor muyuz?

      Sil
  44. PR120976849YP Hocam yawnen sitesi açılmıyor bana PTT kodunu alabilir misiniz

    YanıtlaSil
  45. PR144625507YP yanlışlıkla onayladım ürünüm gelmeden nerede olduğuna dair bir bilgi verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  46. LP00426951636560 böyle bir kodum var. Gümrük vergisini de Aliexpress otomatikman benden kesdi. Şimdi ürünümü Türkiye de kim getirecek? Ayrıca nasıl takip edeceğim.
    En son " Liege-Linehaul Arrival " yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün elinize ulaştı mı? Geri dönüş yaparsanız sevinirim.

      Sil
  47. Lp00486840012652. 2 ay oldu yanwen de hala gelmedi bir yardımcı olursanız sevinirim teşekürler

    YanıtlaSil
  48. Citizen Eco Drive Titanium Watch - Titanium Sports
    It's 2018 ford fusion energi titanium all been announced titanium easy flux 125 that this smith titanium will include titanium element a 2-day, 24-hour live stream of the launch, and titanium legs it will be available on the device

    YanıtlaSil